Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 90

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




П`ятниця, 26 Кві 2024, 00:49
Вітаю Вас Гість | RSS
ВІДДІЛ ОСВІТИ БАХМАЦЬКОЇ РДА
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2016 » Грудень » 6 » Моя школа відкрита для всіх
16:14
Моя школа відкрита для всіх

       Під таким гаслом з 28 листопада по 02 грудня 2016 р. у  Городищенському НВК пройшов тематичний тиждень «Інклюзивна освіта - 2016».  У цьому році вперше у нашому закладі було введено в практику інклюзивне навчання у 1 класі, де навчається хлопчик з особливими освітніми потребами.

       Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально – пізнавальної діяльності таких дітей. Інклюзивне навчання ґрунтується на правах людини і принципах рівності, спрямоване на всіх дітей, особливо тих, хто є виключеним із загальної системи навчання. Це процес усунення бар'єрів в системі освіти та системі підтримки. Таке навчання дає можливість усім учням навчатися в школах за місцем проживання, в загальноосвітніх класах, в яких, в разі необхідності, їм буде надаватися підтримка як у навчальному процесі, так і з переплануванні школи, класів, програм і діяльності з тим, щоб всі учні без виключення навчалися і проводити час разом.

       Протягом тижня оформлено куточок   інформаційно-просвітницьких повідомлень для вчителів та батьків з даної теми, проведено години спілкування, бесіди, виховні години «Повага до себе і до інших» , «Всі діти мають право на життя» , «Всі ми рівні – всі ми різні», виставка малюнків на тему «Я і мій клас» ; засідання круглого столу для вчителів «Методичні рекомендації щодо організації навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами», анкетування для педагогічних працівників «Ставлення до інклюзивної освіти».

      Кожна людина, незалежно від стану здоров'я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, має право на одержання освіти, якість якої не різниться від якості освіти здорових людей.  Лише спільні дії вчителів, батьків та підтримка однолітків зроблять інклюзивну освіту повноцінним процесом навчання та виховання дитини з особливими  потребами.

Переглядів: 437 | Додав: bahm_VO | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Copyright MyCorp © 2024