Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 90

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Четвер, 25 Кві 2024, 19:52
Вітаю Вас Гість | RSS
ВІДДІЛ ОСВІТИ БАХМАЦЬКОЇ РДА
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2016 » Грудень » 14 » Тиждень інклюзивної освіти у Бахмацькій ЗОШ № 4
09:09
Тиждень інклюзивної освіти у Бахмацькій ЗОШ № 4

З 28 листопада по 02 грудня 2016 р. в Бахмацький ЗОШ І-ІІІ ст. №4 проходив тиждень інклюзивної освіти під гаслом «Моя школа відкрита для всіх».

Розпочався тиждень інформаційною хвилиною: «Кожна людина – унікальна й неповторна особистість» для учнів 3-11 класів. Практичний психолог школи Наталія Дубініна та учні 7 класу розповіли, що таке інклюзивна освіта та хто такі діти з особливими потребами, і звернули увагу на те, що хоча всі ми різні, унікальні, неповторні; всі ми заслуговуємо на  увагу, повагу та толерантне відношення до себе. 

Батькам надавалися індивідуальні та групові консультації щодо виховання та навчання дітей, поради як допомогти дитині пережити підліткову кризу, адаптуватися до навчання в середній ланці школи, тощо.

Асистент учителя Лідія Гришко провела показовий урок соціально-побутового орієнтування «Оформлення готових страв і приготування салату з варених овочів», на якому учениця інклюзивного навчання Ольга Гуз не лише дізналася багато цікавого та корисного, а й мала змогу власноруч приготувати мамі салат із вареного червоного буряку та естетично прикрасити його.

Сподобалося учням  і тренінгове заняття «Толерантність врятує світ». Практичний психолог Наталія Дубініна відкрила дітям секрети толерантного спілкування та навчила, використовуючи я-повідомлення, без образ та принижень обговорювати проблемні життєві  ситуації.

Протягом тижня проводилося анкетування учнів та педагогів. Результати анкетування показали, що  98%  дітей позитивно ставляться до дітей з особливими потребами.  Вони не проти, щоб такі діти навчалися з ними в одному класі. Учні готові допомагати цим дітям і дружити з ними.

Всі опитані педагоги знають, що таке інклюзивне навчання, більшість із них вважає, що така форма навчання буде ефективнішою для дитини. А спільне проведення дозвілля позитивно вплине на покращення морального виховання  учнів різних категорій.

Запам’ятається учням 4-го класу  й інтерактивна гра-подорож «Хороші і погані вчинки», проведена класоводом Світланою Тарасенко, в ході якої діти  в ігровій формі закріпляли, набували хороші вчинки і позбувалися поганих.

Закінчився тиждень виставкою  дитячих малюнків на тему «Ми всі різні, ми всі однакові».

Традиційно в останній день були підведені підсумки тижня.

 

Переглядів: 535 | Додав: bahm_VO | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Copyright MyCorp © 2024