Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 90

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




П`ятниця, 19 Кві 2024, 12:04
Вітаю Вас Гість | RSS
ВІДДІЛ ОСВІТИ БАХМАЦЬКОЇ РДА
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2017 » Вересень » 12 » Відчуй себе рівним
07:41
Відчуй себе рівним

Результат пошуку зображень за запитом "малюнки дітей інвалідів"     У  2017-2018 навчальному році працюватиме  дев’ять  загальноосвітніх навчальних закладів з інклюзивного навчання  для дітей з особливими освітніми потребами. Можливість інклюзивного навчання отримають понад 15 учнів, які навчатимуться в 13 класах загальноосвітніх навчальних закладів району (для порівняння: у минулому  році - 10  дітей, у 2015-2016 н.р. - лише 2).

    Чисельність осіб з особливими освітніми потребами та інвалідністю зростає. Більшість родин прагнуть, щоб їх діти отримали якісну освіту за місцем проживання,  індивідуальну допомогу від асистента вчителя з того чи іншого предмету. Для здійснення психолого-педагогічного супроводу, ураховуючи рекомендації психолого-медико-педагогічної консультації, у 13 класах, уведено  12 посад асистентів вчителів. У позаурочний час логопеди, психологи, реабілітологи проводять корекційно-розвивальні заняття.

    З державної субвенції  виділені кошти на проведення корекційних занять  та засоби корекції. Важливим елементом інклюзивного навчання є залучення батьків до навчально-виховного процесу, участі в розробці індивідуальної програми розвитку своїх дітей. Батьки долучаються до вибору корекційного та реабілітаційного обладнання, необхідного для проведення занять; мають змогу бути присутніми  на занятті та отримати консультації. Це дає їм змогу відчути, що вони не одинокі, що вони є членами команди, яка підтримає і допоможе в подоланні труднощів.

    Уперше  цього року працюватимуть дошкільні інклюзивні групи на базі Курінського навчально-виховного комплексу та ДНЗ №4 м. Бахмач «Теремок». Ранній розвиток і наступність закладають фундамент легкій адаптації та соціалізації дітей. Сучасна інклюзія передбачає пристосування закладів та їх загальної освітньої філософії та політики до потреб усіх учнів – як обдарованих дітей, так і тих, котрі мають особливі потреби, підвищує у суспільстві статус дитини з особливими освітніми потребами і його сім'ї,  сприяє розвитку толерантності та соціальної рівності, допомагає  знайти своє місце в житті та приносити сім’ї і суспільству певну користь.

Переглядів: 344 | Додав: bahm_VO | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Copyright MyCorp © 2024