16 червня відбулася громадська приймальня голови райдержадміністрації Віктора Міщука в с. Кропивне. У рамках заходу з метою вивчення та вирішення проблем соціально-економічного розвитку територіальної громади голова райдержадміністрації, детально обговоривши всі нагальні питання із сільським головою, оглянув об’єкти соціальної сфери села: Будинок культури, ФАП, НВК та поспілкувався з керівниками цих установ.
Під час перебування в Кропивненському навчально-виховному комплексі керівник району оглянув приміщення закладу, поспілкувався із директором та обговорив ряд першочергових питань. Також наголосив на необхідності проведення робіт з підготовки до нового навчального року. Актуальною проблемою залишається й заміна 75 вікон на сучасні. Адже це не тільки значна економія енергоносіїв, а й комфортні умови перебування дітей у класах, що є надважливим завданням влади. За словами директора НВК Світлани Салій, після завершення роботи пришкільного табору, з понеділка розпочнуться ремонти, а це облаштування класних кімнат, фарбування панелей коридорів та побілка самого приміщення закладу. Обговорили й можливі варіанти альтернативного опалення приміщення навчального закладу.
- Вирішення проблем освіти є одним із пріоритетних завдань районної влади. Без уваги не залишиться жоден навчальний заклад району, і в кожному із них необхідно створити сучасні умови для здобуття якісної освіти, - зазначив Віктор Міщук.
Очільник району позитивно оцінив роботу навчально-виховного комплексу, з приємністю відзначив ініціативність та ентузіазм директора. У ході зустрічі з активом села порушувалися й питання децентралізації влади, зокрема об'єднання громад. Кропивненці є прихильниками створення однієї територіальної громади та збереження району.
У ході спілкування з керівником територіальної громади собливий наголос було зроблено на необхідності налагодження партнерських взаємовідносин з орендарем земель сільської ради. Також йшлося про ініціативність та небайдужість самих жителів громади, адже саме від їх злагоджених дій залежить не тільки добробут кожної окремої людини, а й самодостатність та розвиток всієї адміністративної одиниці.
|