Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Квітень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 90

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




П`ятниця, 26 Кві 2024, 23:25
Вітаю Вас Гість | RSS
ВІДДІЛ ОСВІТИ БАХМАЦЬКОЇ РДА
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2017 » Квітень » 28 » Формування професійної компетентності педагога –  необхідна умова якісної освіти
12:27
Формування професійної компетентності педагога –  необхідна умова якісної освіти

      Перед учителем поставлено важливе зав­дання - здійснювати розвиток гармонійної ком­петентної особистості, а це можливо лише за умови, що він сам добре володіє основами професійної майстерності. Тому чергове заняття районного майстер-класу для молодих учителів української мови, історії та географії, яке відбулося 26 квітня  на базі Бахмацької ЗОШ І-ІІІ ст. №5, було присвячене проблемі формування професійної компетентності педагога як необхідної умови якісної освіти. Учасники майстер-класу активно обговорювали питання підвищення ефективності, результативності педагогічного процесу на засадах компетентнісного підходу,  ознайомилися зі шляхами формування професійної компетентності педагога, досвідом реалізації творчого потенціалу вчителя через навчально-виховну діяльність.

     Левченко С.П., учитель географії, висвітлила питання «Глобальна компетентність учителя», зазначивши, що в усьому світі поширюються процеси глобалізації, переосмислення цінностей, зміна ідеалів і пошук перспектив, тому освіта мусить мати випереджальний характер, тобто бути націленою на майбутнє, на розв’язання проблем нового часу.

     Жваву дискусію викликала презентація «Учитель в Україні і в Європі», представлена вчителем англійської мови Гаранько В.Г., яка містила  порівняльний аналіз умов і оплати праці, кваліфікаційних вимог та ставлення в суспільстві до педагога в провідних країнах Європи і в нашій державі.

     Левченко Т.П., учитель української мови та літератури, представила результати соціологічного дослідження образу Найкращого Вчителя, проведеного серед учнів і педагогів школи. Присутні обговорили риси характеру, які притаманні справжньому наставнику, створили «Модель компетентного вчителя» і прийшли до висновку, що  необхідно використовувати всі можливості особистості й свого предмету, створюючи методику навчання, яка дозволить максимально розвинути здібності й внутрішні сили учнів.

      Наступним етапом майстер-класу стало відвідання виховного заходу за участю  учнів 8-11 класів, Фестивалю «Пізнаємо Європу разом», який наочно продемонстрував результати вільної, творчої, цікавої, співпраці креативних учителів і учнів, сприяв розвитку різного роду компетентностей, індивідуальності та обдарувань. Учнівські групи отримали випереджувальне завдання представити європейські країни  10 цікавими фактами, оглядом спорту, музичним вітанням і національною стравою. Кожна група доклала максимум зусиль для розкриття місцевого колориту, оригінального бачення країни і її внутрішнього життя. Учасники заходу отримали можливість переглянути презентації «Франція – країна мрій та кохання», «Велична Туреччина», «Королівство Швеція – тут живе дитинство»; почути музичні виступи «закордонних гостей»: групи «АВВА», східної  танцівниці та  попурі із французьких мелодій на баяні; ознайомитися зі спортивними досягненнями кожної країни; і не лише дізнатися рецепти популярних національних смаколиків, а й спробувати турецьку пахлаву, французький «Наполеон» і шведський  «Вінеброд», приготовані спільно з практичним психологом Грицай І.П. Ведучими ж цього  справжнього фестивалю таланту, оригінальності, майстерності, креативності та інтелектуальності були вчителі  Лагно Л.М. та Левченко С.П., які допомагали учням якнайкраще відтворити особливості кожного європейського регіону, а музичний супровід забезпечувався виконанням попурі з українських мелодій.

    На завершення заняття, під час обговорення заходів, було визначено необхідні  умови формування  професійної компетентності педагога:  розвиток пізнавальної активності, самоосвіта, творча ініціатива, прагнення до самовдосконалення й атмосфера плідного співробітництва в учнівському та педагогічному колективах, які й зроблять українську освіту якісною та успішною.

Переглядів: 656 | Додав: bahm_VO | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Copyright MyCorp © 2024