Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 90

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Середа, 08 Тра 2024, 03:53
Вітаю Вас Гість | RSS
ВІДДІЛ ОСВІТИ БАХМАЦЬКОЇ РДА
Головна | Реєстрація | Вхід
Головна » 2016 » Листопад » 9 » Проведення психолого-педагогічних консиліумів з інклюзивного навчання
10:45
Проведення психолого-педагогічних консиліумів з інклюзивного навчання

З 15 вересня по 3 листопада були проведені психолого-педагогічні консиліуми з організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх школах району (Бахмацькій ЗОШ І-ІІІ ст. №5, №4, №1, Бахмацькій гімназії, Городищенському НВК, Бахмацькому НВК, Голінській ЗОШ І-ІІІ ст, Тиницькій ЗОШ І-ІІІ ст, Гайворонській ЗОШ І-ІІ ст).

Втілення в життя ідей інклюзії, зміна освітнього процесу відповідно до її принципів – завдання складне для усіх, хто включений у цей процес. Ідея інклюзії вимагає від педагогів не лише «включити» учня з ООП у навчально-виховний процес загальноосвітньої школи, але і самим «включитися» у процес взаємодії з іншими, у процес командної співпраці. Самим педагогам  необхідно навчитися бути відкритими на нові ідеї, бачити необхідність змінюватися самим, уміти прийняти відмінності та особливості інших людей.

Метою психолого-педагогічного консиліуму  була розробка індивідуальної програми розвитку дитини та створення психолого-педагогічного супроводу в умовах інклюзивного навчання.

В кожній школі індивідуальна програма розвитку розроблялась  групою фахівців, до складу якої входили: заступник директора з навчально-виховної роботи, учителі, асистент вчителя, психолог, учитель-дефектолог та інші педагогічні працівники. До процесу розробки ІПР обов’язково залучалися батьки, або особи, які їх замінюють.У ході роботи визначались конкретні навчальні стратегії і підходи до навчання дитини з особливими освітніми потребами. Практичні психологи ознайомлювали  присутніх з психологічною характеристикою, мотивацією до навчання  та розвитком емоціцно-вольової сфери учня. Учителі та асистенти аналізували відповідність вимог навчальної програми та методів, що використовуються на уроці з актуальними і потенційними можливостями дитини. Тісна співпраця з батьками допомагла розкрити сильні сторони, що в подальшому забезпечить динаміку розвитку дитини. Робота  асистента вчителя  була спрямована на визначення довгострокової мети, тобто того, що має досягти дитина за визначений термін навчання. Її тривалість може бути різною. Вона визначає напрямки розвитку дитини у визначений термін і має обов’язково доповнюватися завданнями, які її конкретизують. Обов’язковим  компонентом індивідуального навчального плану є проведення корекційно-розвиткових занять логопедом, дефектологом, реабілітологом, психологом, враховуючи порушення в розвитку дитини. Кожен консиліум завершувався розробленими рекомендаціями.

 За підсумками проведеної роботи хочеться побажати.

Шановні педагоги! Бажаємо, аби Ваша сумлінна праця дарувала Вам відчуття творчого задоволення та справжнього успіху, аби Ваша любов і повага до дітей віддзеркалювалися в їхніх вчинках по відношенню до Вас.

 

Переглядів: 466 | Додав: bahm_VO | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Copyright MyCorp © 2024