Три роки поспіль досвідчені вчителі початкових класів із званням «старший вчитель» та «вчитель-методист» загальноосвітніх навчальних закладів міста Бахмач об’єдналися в майстер-клас по проблемі «Використання ІКТ в практиці роботи вчителя початкових класів». Адже ІКТ є одним із важливих, інтерактивних напрямків у роботі сучасного вчителя. Оскільки, саме через ІКТ педагог може більш широко, цікаво, ґрунтовно донести учням програмовий матеріал.
Протягом цих років на базі Бахмацьких ЗОШ №5 та 1, Бахмацької гімназії відбулися і заняття, і «калейдоскоп» відкритих уроків та позакласних заходів.
25.02.2016 р. учасників майстер-класу гостинно зібрала Бахмацька ЗОШ І-ІІІ ст. №4. Директор школи Лариса Лемешко ознайомила присутніх із «візитною карткою» школи, її захоплюючою історією. Заступник директора з НВР Оксана Трикоз презентувала роботу ШМО учителів початкових класів, адже методичне об’єднання – це той освітній простір, у якому спільно розвиваються і вчителі, і діти.
Керівник ШМО учителів початкових класів Світлана Тарасенко презентувала предметно-методичний тиждень «Здоров’я дітей – багатство нації» та роботу колег-початківців щодо використання ІКТ.
Приємне враження справила на присутніх і оглядова екскурсія класними кімнатами початкової ланки. Кожний клас є осередком навчання та виховання, затишку та комфорту. Сучасні стенди, багато кімнатних квітів, зручні меблі - все це допомагає учням почуватися в умовах, наближених до домашніх.
26.02.2016 учасник майстер-класу Тетяна Приходько, старший вчитель 2-а класу Бахмацької ЗОШ І-ІІІ ст. №5, в рамках «калейдоскопу» відкритих уроків запросила колег на відкритий урок природознавства «Птахи навесні. Повернення перелітних птахів». Використання відео-, аудіо-, фоно- матеріалів та слайдів, роботи в парах та групах, навчальних ігор та загадок, виставки шпаківень та дитячих малюнків чергувалися з інформаційною насиченістю уроку.
Завершити роботу майстер-класу вчителів початкових класів по проблемі «Використання ІКТ в практиці роботи вчителя початкових класів» передбачається виданням друкованих методичних рекомендацій.
|