27 січня 2017 року на базі Бахмацької ЗШ І-ІІІ ступенів №5 відбувся семінар-практикум учителів української мови та літератури на тему «Формування ключових предметних компетентностей на уроках та в позаурочній діяльності шляхом використання інноваційних технологій».
Методист РМК Корецька С.В. ознайомила педагогів із пріоритетними напрямками сучасної української лінгводидактики, презентувала нові педагогічні технології, розміщені на соціальній он-лайн платформі EdEra, зазначивши, що їх застосування сприятиме успішному формуванню компетентної мовної особистості. Також вона акцентувала увагу на особливій ролі уроків словесності в національно-патріотичному вихованні учнівської молоді, підкресливши, що семінар-практикум проходить у період відзначення 100-річчя Української революції 1917-1921 років.
Учитель Радогуз Л.В. на високому методичному рівні провела показовий урок української літератури «Еміграційна література. Еміграція українців у 1920-1940-х роках. «Празька школа»». в 11-Б класі, продемонструвавши таким чином практичну реалізацію методичної проблеми «Упровадження елементів інноваційних технологій у викладання української мови та літератури». Учасники семінару, аналізуючи навчальне заняття, відзначили, що Людмила Вікторівна майстерно володіла словом, залучила до роботи кожного учня, надала значної уваги глибокому аналізу літературної діяльності поетів-емігрантів, формуванню навичок самостійної роботи та творчого мислення. Учні під керівництвом педагога з‘ясували роль і місце поетів «празької школи» в українському літературному процесі, розкрили особливості стилю поетів-пражан та ознайомилися з життєвим шляхом окремих представників даного угрупування. На уроці звучало виразне поетичне слово та українські пісні, а мультимедійна презентація сприяла активізації наочно-образного мислення й «зануренню в епоху».
Справжня фєєрія талантів і креативності чекала учасників семінару на відкритому інтелектуально-розважальному виховному заході «Україна від А до Я», проведеному учителем і класним керівником Лагно Л.М. у 8-А класі. Цікавою методичною знахідкою стала ідея представити нашу державу через ключові поняття-асоціації на всі літери української абетки. Під час виховного заходу школярі мали можливість згадати нещодавні та вже давно минулі події з історії України, дізнатися цікаві факти про українську мову, пісню, танок, традиції, відомих українців та їх величезний унесок у розвиток світової науки, культури чи спорту. Лариса Михайлівна використала різноманітні форми роботи: показ відеороликів, меладекламацію, вікторину, театралізацію, виконання пісень і танців. Щирий сміх та задоволення від перегляду викликала у присутніх інсценізація уривку оповідання С. Васильченка «Свекор», майстерно виконана восьмикласниками та другокласником Назаром. Це було свято юних талантів, яке наповнило душу теплом і радістю, а ще – впевненістю, що в України є майбутнє, адже в ній зростають такі гарні, світлі, добрі й обдаровані діти.
Насамкінець вчителі відвідали шкільний кабінет української мови та літератури (зав. Байло В.І.), обладнаний відповідно до сучасних вимог, де в невимушеній атмосфері мали можливість підвести підсумки семінару-практикуму. Під час обговорення з вуст педагогів звучали слова захоплення й подяки вчителям української мови й літератури, адміністрації навчального закладу за високий рівень підготовки й проведення методичних заходів.
|