17 лютого відбувся районний семінар-практикум вчителів іноземних мов на базі Бахмацької ЗОШ І-ІІІ ст. №5 по проблемі «Організація роботи з обдарованими дітьми на уроках іноземної мови».
Вибір закладу невипадковий. Адже за результатами ІІ (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови серед учнів 8, 9, 10, 11 класів району саме учні цієї школи (Вікторія Мельник 8 кл., Софія Староста 9 кл., Дарина Лебідь 11 кл.) вибороли три перших місця. А на ІІІ (обласному) етапі серед учнів 9, 10, 11 класів області дипломантами стали дві учениці школи (Софія Староста 9 кл., Дарина Лебідь 11 кл.). Інформацію щодо своєчасного виявлення обдарованих дітей та організації відповідної роботи з ними як учасниками учнівських олімпіад на перспективу донесла до присутніх Іванько Людмила, методист РМК.
Тема роботи з обдарованими дітьми була проаналізована педагогами всебічно: «Форми і методи групової роботи як умови для розвитку та самореалізації учнів» (Єгорова Наталія Бахмацька ЗОШ І-ІІІ ст. №1), «Навчання творчого письма» (Соколова Тетяна Бахмацька ЗОШ І-ІІІ ст. №4), «Успішне ЗНО – поєднання знань і тактики виконання» (Гриненко Людмила, Курінський НВК). Електронні презентації «Особливості розвитку пізнавальної діяльності в обдарованих дітей. Інноваційні форми і методи роботи з ними» (Мішина Світлана, Бахмацька гімназія) та «Використання технології веб-квесту у викладанні і вивченні іноземної мови» (Кривуля Тетяна, Бахмацька ЗОШ І-ІІІ ст. №5) допомогли ознайомитися з новітніми напрямками в методиці викладання іноземних мов. Знаково, що усі педагоги, які виступали, спілкувалися англійською мовою.
На гостину до 8-а класу учасників семінару запросили учні та вчитель англійської мови Вікторія Гаранько. Цікавим та змістовним був відкритий урок англійської мови по темі «Школа і освіта» із використанням ноутбуків та авторського програмового забезпечення, аудіо-, відеоматеріалів, інтерактивних методів, навчальних посібників Оксфордовського видання.
Жваво та невимушено за чашкою гарячого чаю пройшло обговорення відкритого уроку та підведення підсумків семінару.
|